Making fun of music, one song at a time. Since the year 2000.
Check out the two amIright misheard lyrics books including one book devoted to misheard lyrics of the 1980s.
(Toggle Right Side Navigation)

Song Parodies -> "Two Rinses"

Original Song Title:

"Two Princes"

 (MP3)
Original Performer:

Spin Doctors

Parody Song Title:

"Two Rinses"

Parody Written by:

the_conqueror_of_parodies

The Lyrics

Out, damned spot! OUT!
Yeah

One, two rinses should've cleaned you, that's what I said now
Rinses, rinses meant to wash you, achieved jack shit now
Know I put the little tab in and the Rinse-Aid now
Double-checked I pushed all of the buttons yet you've got stains, how?

Yeah-eah-eah-eah-eah-eah
Dabibidip, dabib-bib-bidip, badiddlydibadabadabadabadabadabadabadaba

This one had a little splatter of taco mince now
One spot, you'd think it wouldn't matter, a piece of piss now
I'm mad at it 'cause it's still there, it's bogus, should be zapped out
So mad at it, refuse to say it's hopeless, still close to that now

Mad at this machinery
S'pposed to make things easier but I don't see
How the hell that even is true for me
'Cause I'm stuck ev'ry rinse with scrubbin' 'til they're clean
I'm stuck ev'ry rinse with scrubbin' 'til they're clean

I bet you want to call me crazy, just go ahead now
But if you have some tips to save me, just go ahead now
And if you can boost this thing's power, just go ahead now
And if you just wanna help me scour, just go ahead now

Swear one, two rinses should've cleaned you, that's what I said now
Rinses, rinses meant to wash you, still caked in shit now
Thought that maybe the real problem was in the kit now
Called in to replace the dishwasher, still can't clean shit now

Damn, I'm pissed, I can't believe
That I've tried each angle why the thing won't clean
Yet I still get remnants of last night's tea
It fails ev'ry damn rinse cycle, how can it be?
Fails ev'ry damn rinse cycle, how can it be?

Man, if you want to call me crazy, just go ahead now
And if you would like to go and blame me, just go ahead now
I must have set it to wash lighter, I double-checked now
I must have opened it up mid-timer, I triple-checked now
And if you want to call me lazy, just go ahead now
And if you would double-down and blame me, just go ahead now
I must have not pressed the damn Start button, I double-checked now
I must have not emptied it, gone rotten, I triple-checked now

If you want to just berate me, just go ahead now
And if you want to fix what pains me, just go ahead now
If you say I suck at washin' by hand, shut it now
That ain't true, just hate the time-hoggin', want this thing fixed now
Oh-ooh-oh-oh-oh-ooh-oh, help me (want this thing fixed now)
Oh-ooh-ooh-oh, just want this thing fixed now (want this thing fixed now)
Oh-oh-oh, I have no peace (want this thing fixed now)
C'mon, when I have all this crap to clean (want this thing fixed now)
C'mon, c'mon, c'mon (want this thing fixed now)
Want this fixed now, yeah-eah-eah-yeah (want this thing fixed now)
And if you want payment, I'll shower (want this thing fixed now)
Yeah-eah, want this thing fixed now, save me (want this thing fixed now)

You have no idea how many times I've fully loaded the dishwasher, swear that I've pressed the buttons to start it up, then it turns out the next day I didn't actually press the buttons. The answer, of course, is both "more than once" and "too many".

Your Vote & Comment Counts

The parody authors spend a lot of time writing parodies for the website and they appreciate feedback in the form of votes and comments. Please take some time to leave a comment below about this parody.

Place Your Vote

 LittleLots
Matches Pace of
Original Song: 
How Funny: 
Overall Score: 



In order for your vote to count, you need to hit the 'Place Your Vote' button.
 

Voting Results

 
Pacing: 4.9
How Funny: 4.9
Overall Rating: 4.9

Total Votes: 14

Voting Breakdown

The following represent how many people voted for each category.

    Pacing How Funny Overall Rating
 1   0
 0
 0
 
 2   0
 0
 0
 
 3   0
 0
 0
 
 4   1
 1
 1
 
 5   13
 13
 13
 

User Comments

Comments are subject to review, and can be removed by the administration of the site at any time and for any reason.

The author of the parody has authorized comments, and wants YOUR feedback.

Link To This Page

The address of this page is: http://www.amiright.com/parody/90s/spindoctors13.shtml For help, see the examples of how to link to this page.

This is view # 240