Making fun of music, one song at a time. Since the year 2000.
Check out the two amIright misheard lyrics books including one book devoted to misheard lyrics of the 1980s.
(Toggle Right Side Navigation)

Song Parodies -> "Chug It Down"

Original Song Title:

"Upside Down"

 (MP3)
Original Performer:

Diana Ross

Parody Song Title:

"Chug It Down"

Parody Written by:

the_conqueror_of_parodies

The Lyrics

"I dare you to do a thing" "I will do the thing" "Okay...done the thing yet?" "I will" "Now?" ""Yeah, just gimme a-" "Now?" "I wi-" "Now?" "AAARGH!"
Said I'd chug it down, no pause to breathe
Worth 50 bucks, at least to me
Down it down, just watch, you'll see

Chug it down, you just watch me
Gather 'round, oh, rowdy crowd
Chug it down, you just watch me
Film me, crowd, I'll down it down

Might have to pee near instantly once this gets in me
I promise that moment is soon
Respectfully, I say to thee: hold on to your damn horses
I always do what I say I'll do

Chug it down, you just watch me
Huge-ass crowd's around me now
Chug it down, you just watch me
Some might drown, I'll down it down

A lot's ridin' on this bet deal, so where is all my zeal?
I know that's the thing on your mind
Just look at that cup, no, that word's not right
That jug's more like a swimmin' pool, you can watch me dive

Chug it down, you just watch me
Stallin' now? Don't shout that out
Chug it down, you just watch me
For this crowd, I'll down it down

Not tryna leave, have to believe my sincerity
I would never do that to you
Respectfully, I say to thee: you set no damn time limit
You pain-in-the-ass impatient douche

Chug it down, you just watch me
Make the crowd start shoutin' loud
Chug it down, you just watch me
Go to town, I'll down it down
Chug it down, you just watch me
Love the sound of rowdy crowds
Chug it down, you just watch me
Bet's won now, I'll down it down

Chug it down, that's what you'll see
The whole damn glass will be in me
Down it down, no, I don't mean
That lit'rally, don't wanna bleed
Chug it down, you're gonna see
All of that beer flow instantly
I'll down it all down, then you'll owe me
Huge wads of green, just wait and see
Said I'll chug it down, but you ask me
Why I've still not done it, you see
To down it all down and that quickly
Some buildup's needed, have to breathe
Chug it down, all y'all watch me
I'll do it once your questions leave
Down it down? I will, but see
Hard when you needle constantly
Chug it down, just leave me be

I was gonna go with a "cashing checks his mouth can't cash" bit, but I've done that a fair few times, I'm pretty sure. I know that at this point with 2200+ parodies, some repetition is inevitable, but I do like to vary it up a tad, y'know?

Your Vote & Comment Counts

The parody authors spend a lot of time writing parodies for the website and they appreciate feedback in the form of votes and comments. Please take some time to leave a comment below about this parody.

Place Your Vote

 LittleLots
Matches Pace of
Original Song: 
How Funny: 
Overall Score: 



In order for your vote to count, you need to hit the 'Place Your Vote' button.
 

Voting Results

 
Pacing: 5.0
How Funny: 5.0
Overall Rating: 5.0

Total Votes: 2

Voting Breakdown

The following represent how many people voted for each category.

    Pacing How Funny Overall Rating
 1   0
 0
 0
 
 2   0
 0
 0
 
 3   0
 0
 0
 
 4   0
 0
 0
 
 5   2
 2
 2
 

User Comments

Comments are subject to review, and can be removed by the administration of the site at any time and for any reason.

The author of the parody has authorized comments, and wants YOUR feedback.

Link To This Page

The address of this page is: http://www.amiright.com/parody/80s/dianaross4.shtml For help, see the examples of how to link to this page.

This is view # 347