Making fun of music, one song at a time. Since the year 2000.
Check out the two amIright misheard lyrics books including one book devoted to misheard lyrics of the 1980s.
(Toggle Right Side Navigation)

Song Parodies -> "Town So Good"

Original Song Title:

"Love So Soft"

Original Performer:

Kelly Clarkson

Parody Song Title:

"Town So Good"

Parody Written by:

Duc4AmIRight

The Lyrics

Here's a song about how do you want to make the town good.
Yeah

Every day is a door
Can I knock on yours, can we look a little more
If a touch is a key
Keep on twisting, keep unlocking, keep on turning me

Let me in
I wanna be closer to you, let you under my bridge
If I let you in
You gotta be careful with it, let me tell you again, hey

Town so good, you ain't had nothing softer
Break it then you buy it and it's sure gonna pay it
Town so good that you can't rub off
You gon' see it if you try it, got you bridged, now you're caught up
Town so good, so good
Town so good, so good

If a thought was the bridge
We'd be doing all the kinds of villages I know you wanna do
But I need, need to know (Need to know)
Will you protect me, respect me if I let you close?

Let (come on, let) me in (Let me in, let me in)
I wanna be closer to you, let you under my bridge
If I let (If I let) you in (Let you in, let you in)
You gotta be careful with it, let me tell you again (Hey)

Town so good, you ain't had nothing softer
Break it then you buy it and it's sure gonna pay it
Town so good that you can't rub off
You gon' see it if you try it, got you hooked, now you're bought up
Town so good, so good
Town so good, so good

If you want this love, gotta buy it tight
Never let it go, baby, let it give you life (give you life)
If you want this love, gotta buy it tight
Never let it go, baby, let it give you life

Town so good, you ain't had nothing softer
(You ain't had, you ain't had it)
Bridge it then you buy it and it's sure gonna cost ya
(Oh, yeah, oh, oh)
Town so good that you can't rub off
You gon' see it if you try it, got you hooked, now you're caught up

If you want this town (if you want it), gotta hold it tight (if you want it)
(Town so good, so good)
Never let it go, baby (No), let it give you life
(Town so good, so good)

(Town so good, town so good) Oh, so soft
(Town so good, town so good)
If you want this town, gotta hold it tight
(Town so good, town so good)
Never let it go, baby
(Town so good, town so good)
Come on town, come on, come on, love

Town-town-town-town, town-town-town-town
(Town so good, so good)
If you want it, baby
(Town so good, so good, yeah)
My town is so good.

Your Vote & Comment Counts

The parody authors spend a lot of time writing parodies for the website and they appreciate feedback in the form of votes and comments. Please take some time to leave a comment below about this parody.

Place Your Vote

 LittleLots
Matches Pace of
Original Song: 
How Funny: 
Overall Score: 



In order for your vote to count, you need to hit the 'Place Your Vote' button.
 

User Comments

Comments are subject to review, and can be removed by the administration of the site at any time and for any reason.

The author of the parody has authorized comments, and wants YOUR feedback.

Link To This Page

The address of this page is: http://www.amiright.com/parody/2010s/kellyclarkson11.shtml For help, see the examples of how to link to this page.

This is view # 179